четвртак, 11. новембар 2010.

КИФЛИЦЕ ОД БУНДЕВЕ

Рецепт за ове кифлице сам нашла на порталу "Блиц Жена" (захваљујем се драгој Маји!) и иако ми је на први поглед комбинација бундеве и еурокрема звучала необично, обележила сам га као фаворит како бих га једном испробала. И нисам се покајала. До сада сам од бундеве умела само питу да направим 😳

Кифлице од бундев
Састојци:
  • 800 гр брашна (ја сам искористила више, сигурно бар 1 кг)
  • 500 гр бундеве
  • 3 дцл млека
  • 1 квасац
  • 1 јаје
  • 2 кашике шећера
  • 1 кашичица соли
  • 1 дцл уља
  • 1 кесица прашка за пециво
  • 200 гр еурокрема (употребила сам више)
  • шећер у праху за посипање
Припрема:
Бундеву очистити од семена и заједно са кором испећи на 180°. Неискусно сам мислила да ће бундева брзо бити печена, али је била мало дебља па је потрајало. За оне који као и ја, немају искуства с печењем бундева, знаћете да је печена кад је виљушка (или штапић од ражњића) лако прободу. Печену очистити од коре и измиксирати. 

У млако млеко, у које је додата кашичица шећера ставити квасац да нарасте. Бундеву помешати са нараслим квасцем, додати остатак шећера, со, јаје, уље, прашак за пециво и уз додавање брашна замесити тесто. Одмерила сам 800 г брашна и додавала кашику по кашику, али и када сам искористила сву количину тесто је било лепљиво тако да сам додавала још све док нисам била задовољна. Тесто оставити 1 сат да нарасте.  Тесто је изашло из вангле колико је нарасло! Баш сам била срећна 😁 

Нарасло тесто поделити на 6 јуфкица, сваку расклагијати, поделити на 12 делова, премазати их еурокремом (или џемом) па увити кифлице. Оставити их још 15', а затим их пећи на 200°, 20-30'. Готове и прохлађене посути шећером у праху.

Кифлице од бундеве


6 коментара:

  1. Dragana, baš mi je drago što sam jutros pronašla još jedan novi blog i zaljubljenika u kuvanje. Videla sam ove kiflice i jako mi se dopadaju.
    ps na mom blogu imaš blogroll pa možeš da prelistaš sve blogove koje sam sakupila na jednom mestu o hrani sa prostora bivše Jugoslavije
    Pozdrav
    Jelena

    ОдговориИзбриши
  2. Predivan recept a bundeva je veoma zdrava i ukusna!svakako cu isprobati pozdrav!

    ОдговориИзбриши
  3. Јелена хвала на лепим речима. Свакако ћу посетити твој блог и прелистати како твоје рецепте, тако и списак блогова које пратиш. :)) Поздрав!

    ОдговориИзбриши
  4. Хвала Јацо! Да, бундева је врло здрава, а на жалост на нашим просторима је неправедно запостављена. Бар се ја нисам сусретала са разноврсном применом. Печена, за питу, за кашицу бебама... и то је отприлике то.

    ОдговориИзбриши
  5. Pre nekoliko dana prvi put sam probala kiflice od bundeve i odusevila se. Moje su bile u slanoj varijanti, punjene sirom i sunkom, ali nameravam da ih probam i sa ovim punjenjem od eurokrema. Bas divno izgledaju ovako obilno posute secerom u prahu!!!

    ОдговориИзбриши
  6. Baš bih volela i ja da probam slanu varijantu! Da li na tvom blogu mogu da nađem recept za te kiflice? :)

    ОдговориИзбриши

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...