среда, 2. фебруар 2011.

СУТ ПИТА

Ево још једног старинског рецепта. Није "за падање у несвест", али кад немате ништа слатко у кући, може да прође. Бар му моји слаткољупци нису нашли замерке. Ја сам мало строжија ;)

Сут пита
Састојци:
  • 8 јаја
  • 8 кашика брашна
  • 1 дл млека
  • 2,5 дл воде
  • 250 г шећера
  • кесица ванилин шећера
Припрема:
  1. Добро умутити јаја па постепено додавати брашно и мутити да не остану грудвице. Ово налити млеком, промешати, а затим изручити у загрејан плех подмазан уљем. 
  2. Сут питу пећи на 200°С 30-40 минута.
  3. У међувремену прокувати воду, шећер и ванилин шећер, па тим сирупом прелити сут питу и оставити је да стоји док не упије сав сируп. Сећи на коцке и служити.
Сут пита
Напомена
Јаја која сам користила су била баш велика, тако да је смеса после додавања млека била течна, па сам накнадно додала још 2-3 кашике брашна.


祝┏┯┓┏┯┓┏┯┓┏┯┓┏┯┓┏┯┓   (\ /)
   福┠恭┠┨賀┠┨新┠┨年┠┠快┨┠樂┨ღ( . .)ღ
 您┗┷┛┗┷┛┗┷┛┗┷┛┗┷┛┗┷┛c(”)(”)



6 коментара:

  1. Izgleda jako lijepo i sočno,nisam još naišla na ovu pitu,jako mi se sviđa!
    Lijep pozdrav.

    ОдговориИзбриши
  2. Odlično izgleda i verujem da su slatkoljupci u pravu !!!

    ОдговориИзбриши
  3. Jako lepo izgleda.Moja baka je često pravila,doduse bila joj je tanja ali rekla bih da je bolje kada je ovako.

    ОдговориИзбриши
  4. Hvala drage moje!
    Vera, da sam znala, pitala bih te za savet. Ovako sam potpuno bila u nedoumici koliki pleh treba da bude i koliko treba da bude gusta smesa od jaja, mleka i brašna . Ali, na kraju krajeva nije loše ispalo.

    ОдговориИзбриши
  5. Nikada cula, nikada vidjela!!! izgleda mi super, jer volim sve sto je zaliveno:) bas cu probati!

    ОдговориИзбриши

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...