четвртак, 3. март 2011.

БЕЛА РОЗЕН ТОРТА

Због разноразних породичних обавеза мало сам запоставила испробавање нових ђаконија, а самим тим и писање блога током прошлог месеца. Исто тако, на моју жалост, сам и у заостатку са праћењем свих укусних јела које сте сви ви, мени драги блогери прошлог месеца припремали. Мораћу мао да "прочепркам" по архивама :))

У току фебруара сам једино испробала Маријанину "Белу торту" и то за венчање мог девера. Толико сам поверење имала у Маријанин рецепт да сам без претходне пробе одлучила да баш ову торту направим за госте. И апсолутно се нисам покајала. Допала се ама баш свима!

Састојци:
  • паковање кора за розен торту
  • 1л млека
  • 3 кесице пудинга од ваниле
  • 250 г путера
  • 15 кашика шећера
  • 200 г шећера у праху
  • 500 г праха за шлаг (300 за фил и 200 за декорацију)
  • 3,5 дл минералне воде
  • 1 чаша киселе павлаке
  • 100 г беле чоколаде
Припрема:
Од литра млека одвојте количину довољну да размутите прах за пудинг, а у остатак додајте 15 кашика шећера, па пудинг скувајте на уобичајен начин. Оставите да се добро охлади. С времена на време промешајте, како се не би створила корица на врху. 

У једној посуди умутите путер и шећер у праху, а у другој 300 г шлага са 2 дл хладне минералне воде. У охлађен пудинг додајте путер умућен са шећeром у праху и добро сједините. Затим додајте умућен шлаг мешајући варјачом (масе има доста, тако да вам је потребна већа чинија), онда павлаку и на крају изрендану белу чоколаду. Овом смесом филовати корице. Ја сам се мало уплашила да сам негде погрешила и да на крају неће бити добро, јер ми је смеса деловала течно, међутим била је баш како треба што сам накнадно схватила. Лако се наноси на коре, а у фрижидеру се баш лепо стегне. 

Торту сам украсила као је и писало у рецепту шлагом (200 г) умућеним са хладном минералном водом (1,5 дл), али мислим да је ипак требало мало више воде. Шлаг је био сувише чврст и није ми било лако да га нанесем, чак се на једном месту појавила и пукотина, али како ја иначе нисам спретна у украшавању нисам се много узрујала око те ситнице ;)

Торта је изгледала овако:

Бела розен торта
Што се тиче пресека, на жалост, имам га само сликаног у тањиру заједно са неким другим тортама. Бела торта је, наравно, ова на врху:

Бела розен торта
За ову прилику сам правила и "Капри торту" која је оваг пута изгледала овако:

Капри торта

2 коментара:

  1. Gago, prijatno si me iznenadila. Drago mi je da vam se svidela torta. Prelepo izgledaju!!!!!

    ОдговориИзбриши
  2. Хвала ти! Морам ти рећи да су биле још две торте са розен корицама, али је "Бела" убедљиво била најукуснија. Чак је и прадеда јео који иначе не воли торте :))

    ОдговориИзбриши

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...