понедељак, 27. јун 2011.

"ЧОКОЛАДНЕ БАНАНИЦЕ"

Састојци
  • 200 мл воде + вода за желатин
  • 700 г шећера 
  • 30 г "Dr.Oetker" желатина 
  • 1 бочица екстракта од банане 
  • 200 г "Менаж" чоколаде 
Припрема
  1. Шећер и 200 мл воде ставити да проври. 
  2. За то време размутити желатин у млакој води тј. по упутству на кесици. 
  3. Чим проври вода са шећером склонити је са ватре и додати размућени желатин. 
  4. Масу миксером мутити непрекидно 15 минута. 
  5. На пола времена додати екстракт банане. 
  6. Разлити у плех подмазан уљем. 
  7. Кад се маса стегне прелити је глазуром од чоколаде.
Чоколадне бананице

5 коментара:

  1. Draga moja,samo jedno pitanjce. Kako si uspela da ovako fino iseces parcice? Ja sam jednom napravila i uzasno sam isekla jer se masa stalno lepila za noz. Gde sam pogresila? :) Pozdrav!

    ОдговориИзбриши
  2. Анониман28. јун 2011. 04:14

    Mozda da umocis noz u vrucu vodu pre nego sto pocnes da seces(bar meni to pomaze).
    Ja ne volim banane sveze osim kad su ovako u kolacu pa cu bas da ga probam:)

    ОдговориИзбриши
  3. Andrijana, i ja isto kao i Džoli, umačem nož u vruću vodu :) Ali, i tako su vrlo nezgodne za seckanje.

    Džoli, ovaj kolač nema veze sa bananama, već je pokušaj da se u domaćoj radinosti naprave one kupovne bananice. Ne znam da li si ih nekad jela??

    ОдговориИзбриши

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...