субота, 9. јул 2011.

СЛАТКО ОД ВИШАЊА

Састојци
  • 1 кг вишања 
  • 1 кг шећера 
Припрема
Оперите и очистите вишње од петељки и коштица. Ставите их у шерпу у којој ћете кувати слатко и преко вишања сипајте шећер. Оставите да стоји 5-6 сати да вишње отпусте сок. Ја сам припремала увече па сам вишње са шећером оставила преко ноћи, а ујутру сам наставила са кувањем. Током кувања повремено скидајте пену, па кад пена почне да шушти скините са ватре и поклопите влажном крпом. Оставите слатко да стоји 24 сата. Онда сипајте у тегле.

2 коментара:

  1. Анониман9. јул 2011. 22:41

    Nemojte vise o visnajma ,ko boga vas molim.Moj Neustrasivi ce ceo kucni budzet potrositi na njih:)A evo priznajem ovo tvoje slatko mogla bih i ja;))

    ОдговориИзбриши
  2. Divno je ovo slatko, nekad sam rado pravila slatka, ali pošo niko ne jede, sad puno ređe, od višanja obožavam i isto tako pravim :)

    ОдговориИзбриши

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...