понедељак, 12. децембар 2011.

КОРПИЦЕ ПУЊЕНЕ УЈКА ЗОКИЈЕВОМ САЛАТОМ

Ову салату је осмислио мој брат и заиста је одлична, а уместо туњевине може се користити и пастрмка из конзерве. Да, постоји и то, мада до скоро нисам знала!

Састојци
  • 450 г кукуруза шећерца 
  • једна већа или две мање главице црног лука 
  • две конзерве туњевине 
  • 100 г сенфа 
  • 450 г црвеног пасуља (конзерва)
Припрема
  1. Ставити кукуруз да се кува у сланој води. 
  2. За то време ситно исецкати црни лук и ставити га у чинију. 
  3. Преко додати туњевину оцеђену од уља и сенф па све сјединити. 
  4. Додати пасуљ оцеђен од течности и добро испран и на крају скуван и оцеђен кукуруз. 
  5. Све добро измешати па покрити фолијом да би се задржала пара од кукуруза. 
  6. Кад се проохлади ставити у фрижидер и служити расхлађено, а ако не можете да чекате салата је одлична и топла. 
Пре неколико дана за ненајављене госте ову салату сам припремила у мало другачијем облику. Наиме имала сам у кући једно паковање куповних корпица за кетеринг и напунила сам их овом салатом. Како ми је било потребно да салата буде брзо готова користила сам кукуруз из конзерве који сам исто као и пасуљ, прво оцедила, а затим добро испрала пре него што сам помешала са осталим састојцима. Помешане састојке сам сипала у блендер и бззззззз добила "паштету".  Корпице сам пунила уз помоћ шприца за украшавање, додала сам мало першуна и фантазија! Пола мере за салату је било довољно да напуним 30-ак корпица, а остатак смо у сласт појели намазано на хлеб.

Ујка-Зокијева салата

2 коментара:

  1. Izgledaju vrlo primamljivo, rado ću ih probati! Zahvaljujem na receptu:)

    Lijep pozdrav:)

    ОдговориИзбриши
  2. Lepo izgleda, a tako lako i brzo se pravi, znači savršeno!

    ОдговориИзбриши

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...