петак, 4. мај 2012.

ЕНГЛЕСКИ БАНАНА КОЛАЧ

Енглески банана колач
Повео се тако разговор о омиљеним колачима на фејсу и неколико Енглеза је препоручило Банана колач или Банана хлеб, како га неки зову. Мало сам претраживала интернет и видим да су све верзије мање-више исте. Разлика је у количини састојака и неко додаје ароме, ванилин шећер на пример, а неко не. Одлучила сам да за почетак пробам овај колач по рецепту који ми је дао један од пријатеља. Мере у овом колачу су можда мало неуобичајене за наше просторе јер је све по 170 грама, а како ја немам тако прецизну вагу незнатно сам их модификовала на 180 грама. Наравно, ништа не би фалило да је стављено читавих 200 грама на пример. Они такође користе "self-raising flour" што је брашно са већ додатим прашком за пециво. Како се исто код нас не може купити, наравно сами додајемо прашак за пециво. Размера је отприлике једна кафена кашичица пзп-а на 110 грама брашна. По жељи се у основну смесу могу додати и сецкани ораси. На дату количину је довољно 60 грама.
Енглески банана колач
Потребно је:  
  • 2 зреле банане  
  • 170 гр ситног кристал шећера  
  • 170 гр брашна (+ 1,5 кашичица прашка за пециво)  
  • 170 гр путера (маргарина)  
  • 3 јајета   
Енглески банана колач
Припрема: 
У путер омекшао на собној температури постепено додавати шећер и пенасто умутити. Додати једно по једно јаје мутећи све време, затим и испасиране банане и брашно са прашком за пециво. Масу сјединити и сипати у подмазану и брашном посуту модлу за хлеб (ону ребрасту).
Мислим да је то један од разлога зашто неки овај колач зову хлебом. Наравно, може се пећи и у калупу за куглоф или појединачно, у калупу за пројице или већ у било каквој тепсији. Маса ће ову дугуљасту модлу напунити до пола, али колач нарасте за време печења до врха. 
Пећи у претходно загрејаној рерни на 160°Ц, око сат времена. Чачкалицом проверити да ли је средина печена. Охлађен колач извадити из модле и уживати. 

Ја сам га посула мешавином шећера у праху и чоколадног праха. Колач је укусан и дивно мирише. Следећи пут обавезно додајем и сецкане орахе. Речено ми је да колач треба појести у року од два дана јер не може дуго да стоји, али ми смо наш појели већ за доручак. 

Енглески банана колач

Нема коментара:

Постави коментар

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...