четвртак, 6. јун 2013.

БИСКВИТ РОЛАТ

Бисквит ролат
Потребно је: 
  • 5 јаја 
  • 1 жуманце
  • кашика хладне воде 
  • 75 г кристал шећера 
  • кесица ванилиног шећера  
  • 100 г меког брашна 
  • пола кашичице прашка за пециво
  • око 300 г џема по жељи 
Бисквит ролат
Припрема: 
  1. Пенасто умутити јаја са жуманцетом и водом. 
  2. Шећер помешати са ванилиним шећером, додати у смесу са јајима и мутити док се шећер отопи. 
  3. У смесу потом додати брашно и прашак за пециво и све још мало мутити. 
  4. Тесто сипати у плех обложен пек-папиром и пећи 15 минута у рерни загрејаној на 180 степени.
  5. Сачекати да се бисквит мало охлади па га изручити на радну површину. 
  6. Пажљиво уклонити пек-папир и увити ролат. 
  7. Бисквит одмотати, равномерно га премазати џемом па поново уролати. 
  8. Оставити на хладном да се стегне па сећи на парчиће. 
Бисквит ролат

4 коментара:

  1. Prvo sam videla na fb pa ovde sliku, i došla odmah da komentarišem. :-) Kako dobro izgleda, ma fenomenalno, meni to nikad tako ne uspe.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Хвала много! Ја ретко правим ролате баш зато што увек мислим да ми неће успети, али овај је толико једноставан да нема шта да пође наопако ;)

      Избриши
  2. Moj mužić mnogo voli ovaj rolat, a ni ja se ne žalim. :)

    ОдговориИзбриши

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...