субота, 8. јун 2013.

АЈЕР КУГЛИЦЕ

Ајер куглице
Састојци:
  • 200 г беле чоколаде, 
  • 50 г маслаца, 
  • 2 кесице ванилиног шећера, 
  • око 50 г кокосовог брашна, 
  • по жељи, желе бомбоне за украшавање. 
Припрема
  1. Чоколаду изломити и отопити на пари. 
  2. Када чоколада постане течна и уједначена маса, склонити са ватре, додати маслац и ванилин шећер па умутити миксером. 
  3. Оставити у фрижидер пола сата па промешати. 
  4. Кашичицом вадити масу, правити куглице и сваку уљати у кокосово брашно. 
  5. Украсити желе бомбонама. 
  6. Држати на хладном до служења. 
Напомена
Ја сам ставила више од дате мере маслаца, отприлике 70-80 грама јер сам имала толики комад. Такође, део кокосовог брашна сам умешала у смесу пре стављања у фрижидер. Од ове количине направила сам тачно 20 куглица. И да не заборавим, куглице се зову "Ајер" јер се у њих ставља и чашица ајер коњака тј. ликера од јаја, који ја нисам имала па би у овом случају ово могле да буду и куглице од беле чоколаде и кокоса 😉

Ајер куглице

Нема коментара:

Постави коментар

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...